Londyn stał się miejscem narodzin nowego studia deweloperskiego. Grupa Interior Night została zawiązana przez byłych podwładnych Davida Cage’a z Quantic Dream oraz innych niepracujących już dla Sony twórców. Na czele nowej inicjatywy stanęła Caroline Marchal – designerka, która przyłożyła rękę zarówno do znakomitego Heavy Rain, jak i nieco gorszego Beyond: Dwie Dusze.
Kontynuując poprzednie tradycje szefowa zaznacza, że jej zespół zamierza skupiać się na grach głęboko narracyjnych i opartych głównie na fabule. Autorce marzą się produkcje
„innowacyjne i dostępne dla wszystkich” (co zapewne oznacza ograniczenie poziomu złożoności mechaniki rozgrywki). Projekty mają być też podobno mniejsze niż dzieła Davida Cage’a, a cykl ich produkcji znacznie się skróci. Marchal wspomina też o wymarzonych odbiorcach. Są to
„osoby kochające seriale jak Breaking Bad czy Fargo, które niekoniecznie muszą być graczami”.
Źródło:
"Movis" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2017-11-09 20:12:37
|
|